Sauna Infrared

Cena

20zł/30min

infrared-sauna

W medycynie od lat wykorzystuje się promieniowanie podczerwieni jako metodę zwalczającą ból związany ze złamaniami, dyskopatią, forsownymi ćwiczeniami, czy jako sposób na przyspieszenia leczenia pourazowego. Dodatkowym efektem stosowania zabiegów z użyciem podczerwieni jest ubytek tkanki tłuszczowej w miejscu poddawanym zabiegowi.

Sauna infra-red emitując ciepło z promienników podczerwieni nagrzewa ciało powodując rozszerzanie naczyń krwionośnych, przyspieszając przepływ krwi oraz ilości przyswajanego tlenu. Podczas pół – godzinnej sesji zwiększa się prędkość bicia serca z 50% do 75% bez jednoczesnego podnoszenia ciśnienia dzięki czemu jest bezpieczna nawet dla osób z nadciśnieniem lub problemami z krążeniem, które nie mogą korzystać z tradycyjnej sauny. Regularne sesje wpływają na organizm podobnie jak systematyczne ćwiczenia. Rozgrzewanie ciała zwiększa pojemność serca, tętno i przepływ krwi oraz wraz z poceniem wzmaga spalanie kalorii i oczyszczanie się organizmu z toksyn takich jak sód, alkohol, cholesterol, nikotyna czy metale ciężkie – kadm i ołów. Dzięki procesowi detoksykacji korzysta również nasza skóra, która staje się gładka i elastyczna.

Wyjątkowość kabiny Infrared polega na tym , że aż 80% energii promieniowania podczerwieni przenikając nasze ciało powoduje rozgrzewanie go od wewnątrz, a tylko 20 % ogrzewa powietrze w saunie. W efekcie przyczynia się to do większego spalani tkanki tłuszczowej, a nie tylko wody. Przemiany metaboliczne zachodzące w trakcie sesji porównywalne są do efektów przy aktywności fizycznej. Przyspieszony puls i ilość spalonych kalorii (około 1600 kcal) jest ekwiwalentem szybkiego marszu przez 4 – 5 km.

Zalety sauny Infrared

• modelowania i wyszczuplanie całego ciała
  • przyspieszenie metabolizmu o 40% i zmniejszenie tkanki tłuszczowej
  • poprawa struktury i jędrności skóry, znaczna redukcja cellulitu